Monday 28 February 2011

benci dgn perasaan aku!!!!!

aku benci ngan prasaan aku skrg...benci sangat2....bila ku dh syg pade seseorg,syg nye hanya sekejap je...aku dh cube tuk pertahankan rase yg aku alami sekarang..tp aku tumpas ...aku kalah dengan prasaan aku...aku jdi benci dgn semua perasaan aku...perasaan syg yg ade dalamhati aku dah terkurung..yg tinggal hanyalah perasaan benci yg teramat sangat pade dia...nape mesti semua org yg pernah aku syg muncul semula...unculmenagih kasih dan syg pade aku...aku dah kunci hati n prasaan aku...aku x nk layan prasaan ni...prasaan ni buat aku bnci pade dia n sesiape yg pernah hadir dalam hidup aku....pergi dari hidup aku...lebih baik aku x de prasaan ni...hati aku x skt jiwa aku x merana...luke lame di hati masih berdarah kini ditambah dngan like yg baru..smakin dalam & parah lah luke di hati ni..... tp syg x de sorg pun yg faham ngan prasaan aku......

No comments:

Post a Comment